La un pahar de vorba, cu Dedey (Petrosani – noiembrie 2013)

HHRO: Salut, Dedey!
Dedey: Salutare HHRO!

HHRO: Ce faci in acest moment, in afara faptului ca-mi citesti intrebarea?
Dedey: O ard la un pahar de bere, relax.

HHRO: Cati ani ai si de unde “vii”?
Dedey: 24 de ani, pe 21 decembrie 1989, “eroii nu mor niciodata” :)), si vin din Petrroossaaaaaani.

HHRO: Eu, pana sa scoti piesa “Clasa a 9-a“, cu Mario V., care a beneficiat si de un videoclip, nu mai auzisem de tine. Din ceea ce am citit, alaturi ti-a fost Keri, si cand spun asta, nu ma refer doar pe plan muzical. Poveste-mi putin, cand/cum ai inceput?
Dedey: E bine ca ai auzit atunci :)). Da` sa revenim la lucruri serioase. Am inceput de prin anul 2002 ,sa compun cele mai proaste piese, pe care nu le puteai cataloga nici macar la categoria “naspa”, ci poate undeva la “inchide sistemu” :)), daaar am continuat sa imi vad de drum, si odata cu trecerea anilor am cautat tot mai mult in mine, pana am dobandit calitatile la care lucrez si in prezent. Sunt intr-o continua dezvoltare sa zic asa :)). Am crescut impreuna cu Keri, atat pe plan muzical, cat si ca cei mai buni prieteni, si ne-am sprijinit cand a fost cazul.

atitudine de madafaca

HHRO: Ti-am ascultat materialul “Atitudine de madafaca“, si mie, personal, mi-au placut 6 – 7 piese. Era planuit de mult timp? Cat s-a lucrat la el?
Dedey: Ma bucur ca ti-au placut piesele in primu’ rand. AlbumulAtitudine de madafaca” a avut un proces de creatie special, din punctul meu de vedere. Nu mai facusem nimic concret pana atunci desi tot timpu’ am avut setea de a face ceva important ceva profesional, ceva ce nu se sterge niciodata. Am strans niste idei, instrumentale, am pus mana pe telefon, l-am sunat pe Keri, a venit pe la mine, pe vremea aia o ardeam prin Timisoara, vai mortii mei, stateam pe unde prindeam, sa nu pierd locu’ de munca din care economiseam niste bani sa ajung la Bucuresti, si mai exact, la Dj Undoo, in studio. Am decis sa facem asta, eram obisnuit sa o iau de la zero, nu mai aveam oricum nimic de pierdut, asa ca mi-am luat “valiza” si am plecat.
Am ajuns in Bucuresti cu 2 – 3 piese terminate, liric vorbind, in rest, aveam cate o strofa pe fiecare instrumental. A urmat o luna in care am mers incontinu la studio, si asa am reusit sa scriu de pe o zi pe alta, si sa finalizez piesele. Am dat o ascultare cap coada, si mi-am zis “nu conteaza ce a fost, conteaza cu ce am ramas”.

HHRO: A avut parte de o lansare? A fost (este) disponibil si in format fizic?
Dedey: Da. Lansarea a avut loc in Petrosani, la “3D Stage Club”, si materialul este disponibil si in format fizic.

HHRO: Fiecare piesa are povestea ei, sunt convins, dar mi se pare mie sau ai “turnat” cam tot ce aveai de spus? Niciodata nu termini de spus tot ce vrei, (iarasi) sunt convins, dar asa, ca idee zic.
Dedey: Nici pe departe “bradare”, nici pe departe…. am vazut multe, am trait multe, e inevitabil sa nu scot multe piese de acum incolo: )) , “stii cum zic, paseaza microfonu’ si da-mi un beat”.

HHRO: Pura curiozitate, care e piesa pe care ai scris-o in cel mai scurt timp?
Dedey: “Clasa a 9-a“.

HHRO: Nu vreau sa fac o gafa, si tocmai de aceea, am sa te rog sa-mi spui ce sentiment apare pe piesa “Partea mea de rai“.
Dedey: Cred ca e genu ala de sentiment in care iti doresti frumusete, departe de scursurile penale care vor sa traga pe tine, momentul ala cand te bucuri de partea ta de rai, indiferent in ce consta aceasta.

HHRO: Din piesa “Si pe tine” (care beneficiaza de un videoclip), in colaborare cu Maerry, reiasa ca te-ai cam saturat de Romania. De ce? E o intrebare oarecum stupida, dar vreau sa stiu parerea ta.
Dedey: Iubesc Romania, doar ca m-am saturat de dobitocii care o conduc. Si imi displace enorm de mult frica ce s-a instalat in oasele semenilor mei.

anu asta - dedey

HHRO: Ai lansat, nu de curand, videoclipul piesei “Anu` asta“, in care spuneai ca “Anu` asta a fost putin mai greu, da-mi revin eu, da-mi revin eu“. A fost chiar un an (mai) greu pentru tine?
Dedey: Stii cum a fost anu` asta pentru mine? Un potop cu descarcari electrice, toate la nivel cerebral. jur, amin, ca nu am inteles nimic, da-mi revin eu :)).

HHRO: Filmarile videoclipului au avut loc in Parang? Cine s-a ocupat de filmari, regie, editare etc?
Dedey: Da, filmarile au avut loc in zona muntilor Parang. Ideea de clip am gasit-o impreuna cu baietii de la Bandit Music, insa de partea video, regie, editare etc, s-a ocupat maestru Sergiu “Sega” Nicula (Frategrafia).
Am ajuns la munte , ne-am intalnit cu niste prieteni care se dau cu placa de mici, ei stiau bine locu’, vremea a fost ca intotdeauna, o doamna, si ne-am ales cu niste cadre exceptionale.

HHRO: Te gandesti sa mai lansezi vreun album sau (acum) te vei rezuma doar la single-uri?
Dedey: Am inceput sa lucrez la urmatorul album, insa pana va prinde o forma mai dureaza. Momentan o sa lansam single-uri.

HHRO: Mai urmeaza sa te vedem la vreun concert?
Dedey: In prezent, nu am nimic planificat. Cand o sa ma gandesc la un concert, cu siguranta va voi anunta.

HHRO: Vreau sa colaborez cu Dedey, ce-i de facut? Trebuie sa fim prieteni sau/si sa fim pe acelasi film?
Dedey: Eu in general lucrez cu prieteni, cu oameni pe care-i respect si le cunosc munca. Daca se intampla sa nu faci parte din categoria asta, neaparat tre’ sa fim pe acelasi film, si daca nu suntem, tre’ sa ma sparga extraordinar de tare ce faci tu. Cu alte cuvinte, sunt deschis la colaborari, daca treaba se arata de la serioasa in sus. Imi respect audienta!

HHRO: Cu ce te ocupi in timpul liber, lasand muzica deoparte?
Dedey: Ii sparg maimuta la Keri, la Pro Evolution Soccer:)), si pe restu` baietilor ii bat ma “men”, ii domin, si ei fac pe desteptii :))).

HHRO: Te-ai gandit sa pleci din tara?
Dedey: Am fost si pe afara, mai da-i in pula mea de straini.

HHRO: Ce-ti place la oameni? Ce-ti displace?
Dedey: Frumusetea, sinceritate, lucrurile marfa in general. In schimb, nu suport prefacutii, oamenii aia care pupa in cur ca sa li se ofere atentie, muie lor!

HHRO: In ce crezi? In ce nu?
Dedey: In mine,  si nu cred in altii :)).

HHRO: Pe unde te putem asculta/pe unde putem sa fim la curent cu activitatea ta muzicala?
Dedey: Ma gasiti pe urmatoarele adrese:
http://www.facebook.com/dedeymusic
http://www.facebook.com/keriprod
http://www.facebook.com/frategrafia
http://www.facebook.com/banditmusicro

HHRO: Daca mai ai ceva de adaugat… esti liber s-o faci.
Dedey: Stii ca o fac :)), nu ma pot abtine. Doooaaamnelor si dooomniiilor urmeaza “piesa noua, videoclip nou, urmeaza Bandit Music si Frategrafia”, ramaneti aproape. Multumesc.

HHRO: Iti multumesc mult pentru… n-as vrea sa-l numesc “interviu”, ci pentru ca ai fost de acord sa schimbam cateva vorbe. Chiar mi-a facut placere. Numai ganduri bune, din partea mea, pentru tine si muzica ta.
Dedey: Placerea a fost de partea mea, domnule. Iti multumesc de invitatie, te salut cu respect!

Materialul “Atitudine de madafaca” se poate asculta pe youtube.

4 responses to “La un pahar de vorba, cu Dedey (Petrosani – noiembrie 2013)

  1. Pingback: Dedey – Continut explicit feat. Dj Undoo | Hip hop romanesc, interviuri, promovare si instrumentale·

  2. Pingback: Dedey – Continut explicit feat. Dj Undoo (maine) | Hip hop romanesc, interviuri, promovare si instrumentale·

  3. Pingback: Dedey – Cand nimanui nu-i pasa (prod. SEZ) (curand) | Hip hop romanesc, interviuri, promovare si instrumentale·

  4. Pingback: Dedey - Parinti·

Leave a Reply

