Esra feat Samurai – Obosit (+ versuri)

obosit

Artwork: AL
Instrumental: Loc
Mix&Master: Benzen

Esra:
Ochii rosii, astia nu vor sa se mai inchida
timpul se joaca acum cu mine, s`a oprit orice clepsidra
Ma invart in camera asta goala ca leul in cusca
Numai ca leul asta acum e prea obosit, nu mai musca

Atatea ganduri in cap incap, se zbat, se bat,secat, ce fac?
Ca vocile astea nu tac, incet o iau iar de la cap
Speriat cer ajutorul dar in jur nu`i nici un frate
Ca`s inconjurat de atatia Iuda ce vor doar sa ma sape

Orice strigat de ajutor se intoarce inzecit
Si din tot ce mi se spune nu vreau sa mai aud nimic
Ca-s satul de vesti proaste, cand am nevoie sa se ascunda
Deaia am incetat sa mai raspund cand ii tot vad ca ma suna

Doamne ajuta`ma, ultima mea speranta e in tine
Dar la cate pacate am, ai impresia ca nu mai cred in tine
Ca nu mai cred in bine, si sincer cam ai dreptate
Ca`s satul de ce`i in jur, vreau sa fiu lasat in pace

R:
Cu fiecare clipa sunt tot mai obosit
Vreau sa uit de tot, sa nu mai stiu de nimic
Cu fiecare zi sunt tot mai obosit
Vreau sa fiu lasat in pace, nu-mi mai arde de nimic

Samurai:
m-am plictisit…și nu mai știu ce ajută
am obosit să-ți bag în cap poezia mea brută
cu fiecare secundă mă tot gândesc, tot investesc
bani, stres, tu nu vezi că sunt peste?
am respect pentru golanii ce-au făcut-o
elegant ca la carte nu se mai vând pe 100 (valută)
am inimă frântă de toți ascultătorii care
n-au văzut o zi de muncă, dar sunt bun la comentarii
am nevoie de-un party cu 2-3 animatoare
să-mi ia gandu de la toate, să mă bage în stare
noaptea plăceri ilegale, dar nu mizeriile tale
am serul meu în sertare și șerpii râd în continuare
dimineața la soare, am obosit dă-mi ochelarii
hai mai aproape de mare să mă repun pe picioare
mereu aceeași intrebare: oare cum se termină?
e Paranoia mada’faca’ ne adaptăm la lumina.

Leave a comment